Regulamin sklepu

1. Postanowienia wstępne
Warunkiem dokonania zakupu w Sklepie internetowym miniagora.pl jest akceptacja regulaminu.
Właścicielem sklepu miniagora.pl jest Sklep Wielobranżowy Tomasz Pawłowski.

Miejscem spełnienia świadczenia sprzedawcy jest:
Internet
NIP: 5782781065

5. Składanie i finalizowanie zamówienia i zasady zwrotu towaru.
Gdy klient zakończy przeglądanie oferty i doda do zamówienia dany towar lub kilka towarów, przechodzi do koszyka. Po przejściu do szczegółów zamówienia może dokonać korekty ilości zamawianych produktów, powrócić do zakupów lub dokończyć transakcję. Żeby złożyć zamówienie konieczne jest wybranie formy dostawy oraz formy płatności. Po wykonaniu tych czynności pokaże się przycisk "dalej", umożliwiający przejście do dalszej części zamówienia, gdzie należy potwierdzić zgodność zawartości zamówienia naciskając przycisk "potwierdź". W ostatnim oknie należy wybrać adres, na który zostanie wysłane zamówienie. Jeżeli ma być inny niż domyślny, można przejść do strony, na której można wpisać dodatkowy adres lub edytować poprzednio podany. Można również powrócić do zakupów, zmienić zamówienie, itp. Ostatnim krokiem jest naciśnięcie przycisku "realizuj zamówienie", co spowoduje skasowanie zawartości koszyka i zapisanie zamówienia do realizacji. Równocześnie na adres email podany w panelu użytkownika, zostanie wysłany list z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

ważne

W przypadku błędnie złożonego zamówienia można dokonać korekty lub anulować zamówienie telefonicznie 576 - 366 - 486 nie później niż do 2 godzin od momentu złożenia zamówienia.

 

W przypadku, gdy przesyłka nie odebrana przez klienta, trafi do nas na magazyn i przez okres 6 miesięcy od daty jej otrzymania nie dostaniemy informacji o dalszych losach danego zwrotu, produkty zostaną zutylizowane. Zatem maksymalny okres magazynowania produktów wynosi 6 miesięcy od daty przybycia na nasz magazyn. Na pisemną prośbę możemy wydłużyć ten czas, za opłatą 1 dzień=0,99 zł netto , koszt magazynowania 1 produktu / 1 dzień. Zastrzegamy sobie prawo do utylizacji produktów po określonym czasie bez uprzedniej informacji do właściciela paczki w przypadkach których paczka nie będzie możliwa do zidentyfikowania.



7. Formy płatności.
Gotówka, przedpłata na konto lub płatne za pobraniem przy odbiorze paczki oraz PayPal

8. Koszt dostawy.
Koszty transportu ponosi Zamawiający. Koszt dostawy jest uzależniony od przesyłki. Brak możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie naszej firmy, sprzedaż tylko wysyłkowa.

 

9. Termin dostawy.
Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 2 dni roboczych. W przypadku przesyłek kurierskich (dodatkowo płatnych) otrzymany towar należy sprawdzić w obecności kuriera - jest to jedyna podstawa uznania reklamacji z tytułu uszkodzeń transportowych.

10. Reklamacje
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.
Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w sklepie objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.
Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Faktura, które stanowią jedyną podstawę gwarancji wysłana jest na e mail podany przy zamówieniu.
Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji firma Sklep Wielobranżowy Tomasz Pawłowski ma 14 dni.

11. Zwroty

Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: miniagora.kontakt@gmail.com lub telefonicznie 576 - 366 - 486

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep otrzymał zwrócony towar.

a)Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy .

b) Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

c) Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

d) Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

e) W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

f) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb,

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

g) Adres na który Klient dokonuje zwrotu towarów to

82-300 Elbląg ul Mazurska 5a/2



12. Ochrona danych osobowych.

Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych szczegółowo opisana jest na stronie w zakładce Polityka Prywatności. Akceptując regulamin oświadczasz, że zapoznałeś się z Polityką prywatności sklepu miniagora.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl