• Regulamin

Spis treści:
1. Informacje ogólne
2. Sprzedaż
3. Dostawa towaru
4. Płatności
5. Gwarancja, zwrot i reklamacja towaru
6. Ochrona danych osobowych

1. Informacje ogólne

  1. Sprzedaż w sklepie prowadzona jest przez firmę:
    Sklep Wielobranżowy Tomasz Pawłowski 
    82-300 Elbląg ul. Mazurska 5a/2NIP 5782781065

zwaną dalej sprzedawcą. Jednocześnie Sprzedawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą i jest uprawniony do zawierania umów sprzedaży na odległość.

2. Sprzedaż

1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto, wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Do wartości zamówionych przez Kupującego produktów Sprzedawca doliczy koszty transportu.

3. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest rozumiane jako:
a) wybranie z oferty prezentowanej w Sklepie jednego lub więcej produktów,
b) prawidłowe wypełnienie formularza przez Kupującego i wysłanie zamówienia do Sprzedawcy.

3. Dostawa towaru

1. Sprzedawca oferuje dostawę towaru za pośrednictwem firm kurierskich oraz paczkomatów Inpost.

2. Koszt dostawy naliczany jest automatycznie przez system sklepu i widoczny jest w podsumowaniu zamówienia. Koszt jest uzależniony od wybranej formy przesyłki i formy płatności.

3. Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany ceny dostawy towaru na niższą w związku ze stosowanymi przez Sprzedawcę w Sklepie promocjami i rabatami.

4. Sposoby płatności

Należność za zamówione towary Kupujący może uregulować w następujący sposób:

a) Dokonując przedpłaty na konto Sprzedawcy
b) Kartą płatniczą Visa lub MasterCard - w systemie płatności Przelewy24.pl, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych ze względu na stosowane bardzo skuteczne zabezpieczanie transakcji. Dzięki wykorzystywanemu systemowi dane o kartach klientów nigdy nie trafiają do sklepu internetowego. 
c) Za pośrednictwem internetowych kanałów płatności oferowanych przez system Przelewy24.pl
d) Za pośrednictwem systemu Paypal.pl


5. Gwarancja, zwrot i reklamacja towaru

Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu. Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w sklepie objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu. Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu. Indywidualne ustawienia monitora, które mogą być powodem przekłamania kolorystyki produktu, nie mogą być podstawą reklamacji ani zwrotu. Faktura stanowi jedyną podstawę gwarancji.

Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji sklep ma 14 dni.

- Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora.
- Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
- Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie. - W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest nie możliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
 

Po odbiorze paczki sprawdź jej zawartość. Jeśli ilość nie zgadza się z Fakturą, masz obowiązek sporządzić protokół szkody z kurierem. Tylko na tej podstawie możemy przyjąć reklamację.

Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 

Aby odstąpić od umowy zawartej na miniAgora, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: miniagora.kontakt@gmail.com 

 

Przesyłkę należy nadać na adres wskazany w e-mailu bądź po uprzednim uzgodnieniu - prosimy pytać o adres przed odesłaniem towaru.

 Zwrot gotówki po otrzymaniu nr konta nastąpi do 14 dni. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],  . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]  Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.



6. Ochrona danych osobowych

1. Sklep Wielobranżowy MiniAgora zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych-, zobowiązuje się do ochrony danych osobowych udostępnionych przez Kupujących w Sklepie. Kupujący posiada prawo do wglądu w swoje dane, prawo do ich poprawiania oraz prawo żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

2. W celu złożenia żądania zaprzestania wykorzystywania danych osobowych Kupujący zobowiązany jest przesłać stosowne oświadczenie o żądaniu zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych na adres siedziby Sprzedawcy.

3. Administratorem danych osobowych w sklepie jest Sklep Wielobranżowy Tomasz Pawłowski
     82-300 Elbląg ul. Mazurska 5a/2

4. Sklep Wielobranżowy MiniAgora będzie przetwarzał dane osobowe Kupujących w Sklepie wyłącznie w celu realizacji zamówienia Kupującego oraz w celach statystycznych i marketingowych, bez ich udostępniania osobom trzecim.

5. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.

 

Życzymy Państwu udanych zakupów w naszym sklepie. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub email.